Aukcja ID: 112775

Audi A6

A6 A4/C4 wagon

Koniec: 2025-07-14 19:06
Miasto lokalizacji:
Lithuania, Alytus
Stan samochodu:
Brak wad
Roc:
1997-6
Badanie techniczne przed:
2027-04-05
Moc silnika:
103 kV
Pojemność silnika:
2461 cm³
Przebieg:
488300 kilometry
Rodzaj paliwa:
Diesel
Skrzynia biegów:
Manualna
Ciało:
wagon
Kolor:
Biały
Koła napędowe:
Wszystkie koła
Kod VIN:
WAUZZ... Pokaż
Kod SDK:
TKACNNPR
Kraj rejestracji:
Vanuatu
Czy istnieje katalizator?:
NIE
carVertical
Sprawdź historię

Do końca aukcji

d g mın s.
Ostatni zakład: 2 200,00 €
Zaloguj się
Wygrywaj bezpiecznie!
gwarancja zwrotu opłat
Przyjechałeś odebrać wygrany samochód, ale jego stan jest inny, niż podano? Czy są jakieś ukryte wady, o których sprzedawca nie wspomniał? Wystarczy, że zrobisz kilka zdjęć lub nagrasz filmy ukazujące usterki, wyślesz je do nas na adres e-mail [email protected], a my zwrócimy Ci prowizję zapłaconą za sprzedany samochód.
Shield icon

Statystyki aukcji (1 zakłady)

Širvintos 2025-07-07 21:12:00 2 200,00 €

Cechy / Wyposażenie

Salon

Elektronika

Tuning (modyfikacje)

Zewnętrzny

Inne funkcje





Ogólny opis pojazdu

Sprzedaję legendarne Audi A6 C4 z jeszcze bardziej legendarnym 5-cylindrowym silnikiem TDI. To jedna z ostatnich wersji tego modelu – rocznik 1997. Samochód kupiłem w 2020 roku z usterką silnika (nieprzyjemny dźwięk, choć pracował i jeździł idealnie). Do tego czasu użytkowała go kobieta – serwisowana, ale oczywiście nie tak jak ja.

Samochód trafił na Litwę nie po wypadku, a z powodu awarii mechanicznej. Według CarVertical i innych danych, nie ma śladów powypadkowych. Przebieg jest autentyczny, można go sprawdzić w historii badań technicznych lub raportach.

Silnik i mechanika:
Po zakupie dokupiono kolejny przednionapędowy analog z bardzo dobrym i zadbanym silnikiem (~235 000 km), który został przeniesiony do tego samochodu. Jest tam wiele dziwnych rzeczy:
Nowe paski, napinacze, pompa wody, pasek pompy paliwa i łożyska
Zestaw naprawczy turbiny, sprawdzenie turbiny
Nowo odbudowana, umyta skrzynia korbowa, uszczelki wtryskiwaczy
Zakupiono (ale jeszcze nie wymieniono) uszczelkę pokrywy zaworów – planuje się ją wymienić po wypolerowaniu pokrywy
Usunięto EGR i zamontowano niemieckie oprogramowanie (chip), które bezpiecznie i solidnie zwiększa moc - bez żadnych uszkodzeń silnika ani innych podzespołów, a także bez zwiększonego dymienia.
Samochód odpala bez problemu nawet przy -25°C. Po wszystkich naprawach przejechano około 7000 km.
Nadwozie i nadwozie:
Po jeździe z powodu drobnych usterek karoserii i napraw zawieszenia oraz po wykonaniu przeglądu technicznego samochód został zatrzymany na „odpoczynek”, a następnie starannie przygotowany:
Najgrubsze sprężyny Quattro zamontowane
Wokół filarów pojawiły się plamy rdzy
Zdemontowano tylne zawieszenie, pomalowano belkę i inne elementy, całość pokryto powłokami ochronnymi, sprawdzono łożysko i wał kardana, wymieniono skrzynię biegów.
Zbiornik paliwa został zdemontowany, pospawany w kilku miejscach, przeszlifowany i pokryty żywicą epoksydową oraz farbą antykorozyjną.
Nadwozie zostało pomalowane z powodu drobnych usterek: wymieniono jeden błotnik (oryginalny metalowy), tylne nadkola, przedni zderzak i dach, a niektóre drzwi pomalowano dopiero drugi raz od pierwotnego. Nadwozie zostało starannie przygotowane – użyto wysokiej jakości materiałów, usunięto wszystkie elementy, aby uniknąć łuszczenia się lakieru po pewnym czasie. Zdemontowano wszystkie listwy, klamki, klakson, szyberdach, zderzaki całkowicie zdemontowano, montując wszelkie „klejone listwy”. Wymieniono nawet pokrywę bagażnika – tylko po to, aby zamontować oryginalny spojler. Cały bagażnik został wypiaskowany, pomalowany, hermetycznie zamknięty, szyby po malowaniu wklejono, przyciemniono, a także zamontowano dodatkową izolację akustyczną.

W bagażniku - w pełni sprawny oryginalny "bocian", naprawiono uszkodzoną wiązkę przewodów w miejscach przy zawiasach, jest złącze do dodatkowego światła stop, planowano umieścić je w spoilerze.

Zawieszenie i hamulce:
Zamontowano niemieckie amortyzatory, mało zużyte, ale wysokiej jakości
Nowe drążki camber, nowe linki ręczne
Hamulce tylne: nowe przewody, jeden nowy zacisk, jeden odnowiony
Tarcze hamulcowe są lekko zużyte, klocki - szczególnie tylne - są prawie nowe
dziwne podpory amortyzatorów, łożyska podporowe, guma tylna pod tarczami
Podczas demontażu wszystkie elementy zostały wyczyszczone, zabezpieczone przed rdzą, a śruby nasmarowano, aby uniknąć problemów w przyszłości.
Stoi na oponach 205/60 R16 – wszystkie takie same, w dobrym stanie. Zawieszenie jest bardzo stabilne, auto jest wysokie.

Wnętrze i część elektryczna:
Wnętrze jest schludne, choć wymaga porządnego czyszczenia.
Sufit jest w świetnym stanie, siedzenia i listwy wykończeniowe nieuszkodzone.
Wszystkie dywaniki na swoim miejscu, oryginalna mata bagażnika w stanie roboczym
Wszystkie lampy są oryginalne HELLA, uchwyty są nienaruszone, nic nie jest klejone
Wszystkie klucze: 2 klucze główne, 1 klucz serwisowy, 1 klucz bagażnika
Bagażnik zamyka się osobnym kluczykiem, rzadko zdarza się, aby C4 miał taki, który działa, więc naprawiłem go sam, drzwi i stacyjkę zamykam głównym kluczykiem
Akumulator 100Ah
Silnik nie był myty, nie ma wycieków oleju ani płynów.
Wady:
Po malowaniu w niektórych miejscach jest kurz (widoczny tylko z bliska) - polerowanie jest zalecane, ale nie jest konieczne
Szyberdach działa, choć czasami „drży”, ale zawsze można go mechanicznie otworzyć i zamknąć, działa doskonale w obu pozycjach.
Małe plastiki, np. pod nogami kierowcy - lekko popękane
Po pomalowaniu samochód stał w garażu przez prawie 2 lata - uruchamiano go tylko okazjonalnie, a po pomalowaniu wykonano kolejne regulacje i montaż zawieszenia.
Kontrola techniczna: zaliczona za drugim razem (ze względu na śrubę zawiasu, żarówkę i jedną tulejkę).

Dlaczego sprzedaję?
Nie zarabiam na tym ani grosza i nawet nie mam czasu, żeby cieszyć się tym wszystkim, co zostało zrobione. Włożyłem w to mnóstwo pracy – czasu, pracy, pieniędzy, serca. Sprzedaję to raz, na aukcji – bo jest zbyt wielu chętnych, zbyt wiele niezgody co do tego, „kto pierwszy”.

Cena jest zdecydowanie odpowiednia. Jeśli nie sprzedam go na aukcji, zostanie sprzedany innymi kanałami albo zatrzymam go i będę dalej pracował. Cena zmieni się jesienią, ale najprawdopodobniej zostanie sprzedany na eksport, czego nie chciałem.

Powodzenia! Pozostaje tylko jedno pytanie:
Czy to ty prowadzisz tę legendę, czy twój przyjaciel?


Inne aukcje