Parduodamas Opel, kuris paneigia visus stereotipus apie rūdis!
Taip, žmonės šneka, kad Opeliai rudyja, bet šis – išimtis. Kėbulas beveik sterilus – nei vienos rimtesnės rūdelės, dugnas, slenksčiai, kėlimo vietos – tvarkingi. Aš pats jį turiu apie metus, bet pravažiuota labai mažai – stovėjo daugiau, nei riedėjo. Apibendrinant: automobilis su charakteriu, bet sąžiningas ir be paslėptų „siurprizų“. Už dviračio kainą gauni mašiną, kuriai tereikia šiek tiek meilės ir rankų, ir ji dar ilgai džiugins naująjį šeimininką.
Sprzedam Opla, który obala wszelkie stereotypy na temat rdzy!
Tak, ludzie mówią, że Ople brązowieją, ale ten model jest wyjątkiem. Nadwozie jest niemal sterylne - nie ma poważnej korozji, spód, progi i punkty mocowania podnośnika są w dobrym stanie. Mam go od roku, ale był bardzo mało używany – częściej stał zaparkowany niż jeździł. Podsumowując: samochód z charakterem, ale uczciwy i bez ukrytych „niespodzianek”. Za cenę roweru otrzymujesz maszynę, która wymaga jedynie odrobiny miłości i pracy, a będzie cieszyć nowego właściciela przez długi czas.
Opis uszkodzeń/wad (nadwozie, wnętrze, itp.)
Žinoma, niekas ne tobulas – vietomis pasilupęs lakas (galinės statramsčio dalys, bagažinė, stogas), galinis bamperis matęs gyvenimo, bet viskas sąžiningai matosi nuotraukose.Viduje trūksta bagažinės dangčio apdailos, vietomis atšokusi lubų medžiaga, stabdžių diskai aprūdiję (9 mėn. automobilis stovėjo, tai nieko keisto), kaladėlės – vertos keitimo, o kairės pusės galinis ratas kas 3–4 dienas lėtai išleidžia orą (bet protektorius dar neblogas!).Yra ir keli charakterio bruožai: viena variklio pagalvė pavargo, todėl variklis šiek tiek „vartosi“, o pirmas bėgis jungiasi nenoriai – iš 2 į 1 viskas ok, iš 3 į 1 jau sunkiau, kulisos problema, gal užtektų prasivalyti ir sutepti bei pareguliuoti, su dėže viskas ok. Turbina švilpauja, bet trauka gera, juodo dūmelio paduoda, tai turbūt kažkada buvo čipuotas, EGR užglušintas, o sportinis oro filtras pridėjo charakterio.
Oczywiście nic nie jest idealne - farba w niektórych miejscach łuszczy się (części słupków tylnych, bagażnik, dach), tylny zderzak już trochę podniszczony, ale szczerze mówiąc wszystko widać na zdjęciach. W środku brakuje wykończenia pokrywy bagażnika, materiał sufitu miejscami odpada, tarcze hamulcowe są zardzewiałe (samochód stoi od 9 miesięcy, więc to nic dziwnego), klocki nadają się do wymiany, a lewe tylne koło powoli traci powietrze co 3-4 dni (ale bieżnik nadal nie jest zły!). Jest też kilka cech charakteru: jedna poduszka silnika jest zmęczona, przez co silnik trochę się "kołysze", a pierwszy bieg załącza się opornie - z 2 na 1 wszystko ok, z 3 na 1 już ciężej, problem za kulisami, może wystarczyłoby wyczyścić i nasmarować i wyregulować, ze skrzynią wszystko ok. Turbina gwiżdże, ale przyczepność jest dobra, emituje czarny dym, więc prawdopodobnie w pewnym momencie uległa uszkodzeniu, EGR był zablokowany, a sportowy filtr powietrza dodał charakteru.
Opis prac konserwacyjnych i naprawczych
Kaip jau minėjau, automobilį turiu apie metus laiko, bet labai mažai su juo važiavau, per tą laiką pakeičiau generatorių, nes buvo nupirktas su generatoriaus sankabėlės defektų, išploviau įsiurbimo kolektorių, buvo stipriai apsinešęs suodžiais ir atjungiau egr, nes pradėjo strigti.
Jak wspomniałem, mam ten samochód od roku, ale jeździłem nim bardzo mało. W tym czasie wymieniłem alternator, ponieważ został zakupiony z uszkodzonym sprzęgłem alternatora, umyłem kolektor dolotowy - był mocno pokryty sadzą, i odłączyłem zawór EGR, ponieważ zaczął się zacinać.
Potwierdzając ofertę, zobowiązuję się do zakupu pojazdu w przypadku wygranej (chyba że zarejestrowano nieopisane / ukryte wady) i akceptuję odpowiedzialność za konsekwencje błędnych ofert.